Επιστροφές

Επιστροφές – Υπαναχωρήσεις

Πολιτική υπαναχώρησης και επιστροφών

Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε ένα άλλο προϊόν ή να σας επιστραφούν τα χρήματα πίσω (δικαίωμα υπαναχώρησης) εντός του χρονικού διαστήματος των δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου τα έξοδα μεταφοράς καθώς και τα έξοδα ασφάλισης του προϊόντος.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ Το δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με το άρθρο 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν ισχύει στις περιπτώσεις που:

  • Το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα
  • Τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δε θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση

Στη σπάνια περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό ή έχετε λάβει λάθος προϊόν, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας και μέχρι δεκατέσσερις (14) ημέρες από την ημέρα παραλαβής για να επιλύσουμε το πρόβλημα με τους εξής τρόπους:

  • Την επιστροφή των χρημάτων σας πίσω
  • Την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με καινούργιο αν αυτό είναι εφικτό.
  • Την αντικατάσταση του λανθασμένου προϊόντος με αυτό που ζητήσατε αν αυτό έιναι εφικτό
  • Την επισκευή του προϊόντος
  • Την επιλογή κάποιου άλλου προϊόντος

Για όλες αυτές τις υπηρεσίες τα έξοδα αποστολής και επισκευής τα αναλαμβάνουμε εξ’ ολοκλήρου εμείς.

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή της παραγγελίας σας θα πρέπει:

  • Το προϊόντα να είναι άθικτα, να μην εχουν φορεθεί πλην της δοκιμής και να μην έχουν λερωθεί ή χτυπηθεί
  • Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία τους και να μην έχουν αφαιρεθεί τα συνοδευτικά καρτελάκια, προστατευτικά κλπ
  • Να μην έχουν υποστεί κάποια τροποποίηση π.χ. αφαίρεση κομμάτι από το μπρασελέ των ρολογιών
  • Να συνοδεύονται από όλα τα έγγραφα που σας έχουν αποσταλεί (εγγύηση, πιστοποίηση, οδηγίες χρήσης)
  • Να συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς
  • Να ακολουθήσετε τη διαδικασία που απαιτείται εντός του χρονικού ορίου των δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας

Σε περίπτωση που δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις ή λάβουμε επιστροφές εκτός των όρων πολιτικής μας, οι επιστροφές δε θα γίνονται δεκτές.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ Το δικαίωμα υπαναχώρησης / επιστροφής ισχύει για όλα τα προϊόντα εκτός από:

  • Τα προϊόντα που είναι “Διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας” (π.χ. βερες)
  • Τα προϊόντα που έχουν υποστεί μετατροπή (πχ. αλλαγή μεγέθους)

Διαδικασία υπαναχώρησης / επιστροφής προϊόντων

Προκειμένου να προχωρήσετε σε υπαναχώρηση ή επιστροφή μιας παραγγελίας θα πρέπει να ακολοθήσετε την παρακάτω διαδικασία:

1) Να μας καλέστε τηλεφωνικα στο +30244128075 ή να μας στείλετε email στο info@sfigasjewelry.gr

2) Να συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφής που θα σας αποστείλουμε ηλεκτρονικά

3) Να μας αποστείλετε την παραγγελία σας με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ACS με χρέωση δική μας συμπληρώνοντας ως στοιχεία αποστολής:

Όνομα: ΙΩΑΝΝΑ ΣΦΙΓΓΑ & ΣΙΑ Ο.Ε.

Διεύθυνση: Πλαστήρα 20, Τ.Κ.:43132, Καρδίτσα, Ελλάδα

Τηλέφωνο: +302441028075

ΣΗΜΕΙΩΣΗ Η ευθύνη για τα επιστρεφόμενα προϊόντα ανήκει σε εσάς μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Βεβαιωθείτε για τη σωστή συσκευασία τους και ότι δεν μπορούν να υποστούν φθορά κατά τη μεταφορά τους. Η εταιρία δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.

Στην περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί από τον πελάτη κατεστραμμένο ή ελλιπές, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να:

  • Ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη. Το ποσό της αποζημίωσης ορίζεται βάση της κατάστασης των προϊόντων
  • Να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησης του πελάτη με τη δική του

Τρόπος επιστροφής χρηματικού ποσού

Η επιστροφή του χρηματικού ποσού κατά την υπαναχώρηση πραγματοποιείται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών απο την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από την εταιρία και γίνεται ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της παραγγελίας. Έτσι:

  • Εάν πληρώσατε με αντικαταβολή τότε η επιστροφή θα πραγματοποιηθει με μεταφορά των χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό στο οποίον θα φαίνεστε ως δικαιούχος και θα μας έχετε αποστείλει το IBAN
  • Εάν πληρώσατε με χρεωστική κάρτα τότε θα επιστρέψουμε το χρηματικό στην χρεωστική σας κάρτα
  • Εάν πληρώσατε με πιστωτική κάρτα τότε θα ακυρώσουμε τη χρέωση στην πιστωτική σας κάρτα
  • Εάν πληρώσατε με μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό τότε η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί με μεταφορά στον λογαριασμό σας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ Κατά την επιστροφή του χρηματικού ποσού, δεν επιστρέφονται τα μεταφορικά έξοδα (αποστολής και επιστροφής) και τα έξοδα ασφάλισης των προίόντων.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ Το δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με το άρθρο 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν ισχύει στις περιπτώσεις που:

  • Το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα
  • Τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δε θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση